30 april 2010


Idag är det Valborg och det verkar som att alla har största planerna. Jag vet inte ens vad det är man firar, men ännu en anledning till att festa och supa antar jag. Zara kommer hit om ett par timmar iallafall och vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra ikväll än. Eller rättare sagt, vi har inte hittat någonting kul. Men kvällen får väl utvisa vad som sker antar jag. Vi är awesome i vilket fall som helst, så det ska nog bli great. Sitter just nu i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja. Har haft världens längsta håltimma pga att de andra gör nationellt prov, men nu börjar lektionen om 45 minuter iallafall. Käkade precis på Donken med Natha, Agnes, Marcus och Samuel och nu sitter jag och Natha här och sjunger och roar oss med chatroulette. Intressant right?



Postat av: charlotte

hihi jg ÄR HÄR!

2010-04-30 @ 19:37:41
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Är det du på bilden? Bilden ser ju ut som från en fotografering, fint :)

2010-05-01 @ 13:25:45
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0