Tokio Hotel 5/3-10


bis die nacht sich erhellt, bis der letze regen der welt über uns zerfällt. irgendwie schlagen uns die herzen durch die nacht.

Det är konstigt. Trots att konserten i Göteborg var min tredje under kort tid, så kändes allihopa som helt olika konserter. Att jag stod på en annan plats den här gången kanske också spelade in. I vilket fall som helst var konserten minst lika underbar som de andra. Det var mer drag i publiken under denna och sådant höjer ju alltid stämningen en hel del. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här konserten, som jag inte redan sagt om föregående. Precis som vanligt fick de mig att känna mig så levande som det bara går. Och precis som vanligt rann tårar samtidigt som läpparna log, trots att jag hela tiden hade den där rösten i bakhuvudet som talade om för mig att det här var sista konserten jag hade inbokad.

Finaste stunden på hela konserten var då jag fick en lång (för mig kändes den lång iallafall) ögonkontakt med Bill under "Shadow". Kändes som att tiden stannade, och det var precis vad den gjorde för mig.



Jag har många videos som faktiskt är väldigt bra från den här konserten.
För att titta på de, klicka på låtnamnet här under:

Bill pratar om Humanoid City
Human Connect To Human
Break Away
Pain Of Love
Hey You
Phantomrider + Tackar fansen
Dogs Unleashed
Automatic
Darkside Of The Sun
Alien
Zoom Into Me
Monsoon Part 1
Monsoon Part 2
Forever Now Part 1
Forever Now Part 2
Forever Now part 3
Forever Now part 4
Forever Now Part 5



Postat av: johanna

jag fick ögonkontakt med tom ganska länge (i stockholm), förstod de inte först men sen när jag såg de skrek jag så högt så jag tappa luften och han typ log och "kolla vidare" om man säger så xd han fastnar med blicken på vissa i publiken hela tiden har jag märkt, kanske hans sätt att koncentrera sig xD

2010-04-28 @ 12:45:58
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Åååh, härligt att du hade ögonkontakt med Bill! Jag tror att jag hade också, iaf tittade han rakt åt mitt håll, så det kändes som om han tittade på mig :D Och fin bild har du här på dem också!

2010-05-01 @ 13:24:25
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0