those will be among the best memories


Fick hem ett brev idag som innehöll två gratisbiljetter till Gröna Lund, som tack för en enkät jag deltog i förra sommaren, och det fick mig att börja sakna sommar 09 så otroligt mycket. Jag och Zara gjorde den till den bästa sommaren någonsin, och det känns som att det kan bli svårt att toppa det. Mest svårslaget blir nog Allsång på Skansen. Inte bara själva sändningen, utan hela dygnet dessförinnan var så otroligt lyckat och mysigt. Likadant med alla de andra resorna vi gjorde också iochförsig. Fina jävla minnen!


Postat av: zara/nä

hahah den jävla dagen tog aldrig slut xD

men fan vad jag saknar vår sommar :C

2010-04-28 @ 19:39:10
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0