the pieces of my heart are missing you

 

Jag har gjort ett sånt oerhört misstag och jag vet att jag aldrig kommer att förlåta mig själv. Jag fattade det värsta beslutet jag kunde fatta. Och vad gör jag nu? Jag vill slita sönder mig själv. Bara gå sönder, på riktigt och inte bara inombords. Ett beslut, som egentligen var det mest självklara i världen, blev till det svåraste jag ställts inför. Och jag valde fel. Så jävla FEL.


Postat av: videoGirl

Har det här att göra med om att du skulle åka till Portugal? =( Var inte så hård mot dig själv, du får en ny chans nog ännu!



Bill-bilden ♥

2010-04-06 @ 16:11:14
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: sara

Det finns flera chanser, och jag hoppas du kommer över din flygrädsla och kan åka ut på massor av äventyr :) ♥

2010-04-07 @ 15:21:32
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0