plus och minus med 22 april 2010

 


+ Jag och Natha spenderade större delen av skoldagen vid chattroulette. Mycket underhållande!

+ Jag har lärt mig "I love Rock'n Roll", "Smoke On The Water" och "Eye Of The Tiger" på gitarr. Svåraste låtarna, jag vet! Men man måste börja någonstans.

+ Ännu en dag avklarad utan godis/något annat onyttigt. Applåder!
+ HV vann över Djurgården. (Enda anledningen till att jag bryr mig är skadeglädje gentemot deras självsäkra fans.)

 


- Hade prov i företagsekonomi och gissade mig till mig till alla svar, pga brist på ork till att plugga igår.

- Fick ett sms från en idiot som förstörde hela min dag.
- Birgitta stängde min dator mitt i samtalet med en trevlig fransk snubbe på chattroulette.
- Jag struntade i att plugga historia idag igen


Postat av: sara

Hur har din dag varit? ♥

2010-04-23 @ 20:11:14
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com
Postat av: videoGirl

Hur är det med dig? =)

2010-04-23 @ 22:08:51
URL: http://thepainoflove.devote.se

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0