Välkommen till min nya blogg!

 

Äntligen har jag tagit tag i saken och skaffat mig en ny blogg. Har haft det i tankarna länge, men har varit för lat för att faktiskt skaffa en. Har under tiden jag inte bloggat öppet skrivit i min privata blogg, men det blir lite trist i längden att skriva utan någon som helst respons, så nu är jag tillbaka för att stanna. Har dock inte riktigt bestämt mig för hur jag ska lägga upp den här bloggen än, men det lutar åt att skriva om allt och ingenting och inte bry mig så mycket om vad andra tycker. Tror att det kanske var lite det som blev mitt fall förra gången, att jag brydde mig för mycket helt enkelt. I vilket fall tänker jag inte tillåta mig själv att få någon bloggtorka den här gången, så jag hoppas att ni fortsätter läsa och kanske får ut någonting av det iallafall. Kvällan till ära bjuder jag på en mysig låt.

 

 


Postat av: Zara/Nä

charlotte, kent funkar inte '-_-'

2009-10-21 @ 07:36:29
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Agnes

Charlotte, hur får du den där youtube "spelaren" rosa? :o

2009-10-21 @ 08:37:18
Postat av: patricia

din blogg är fantastiskt fin !

2009-10-21 @ 16:34:53
URL: http://prodigal.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0