i'll stand by you


Om ett par dagar är det exakt ett år sedan jag träffade honom för första gången. En person som kom att förändra mitt liv radikalt, framförallt under förra hösten men även nu i efterhand. Vad jag inte visste då jag tog hans händer för första gången, var att jag nästan skulle förlora min bästa vän och även mig själv på grund av något så löjligt som honom. Vet inte riktigt om jag vill kalla det löjligt egentligen, men det är väl vad det är när man tänker efter. Jag har under det här året som gått upplevt mer än vad jag någonsin skulle vågat drömma om i höstas, men trots det skulle jag ge nästan vad som helst för att få den tiden tillbaka. Jag minns förra hösten som en kaotisk tid - full med tårar, ångest och drama, men varje liten stund då han fanns i min närhet påmindes jag om varför det var värt det.


Låten tar mig tillbaka ganska exakt ett år. Då jag, en sen lördagskväll med den här låten i öronen, satt på bussen med tårarna rinnandes längs kinderna, medveten om att milen mellan mig och personen jag tyckte så mycket om bara ökade ju mer tiden gick.

Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Så du har köpt den? :)

2009-10-22 @ 20:36:38
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter sångaren/bandet och låten? =)

2009-10-24 @ 18:56:06
Postat av: videoGirl.blogg.se

Vad heter sångaren/bandet och låten? =) ^ det var jag som frågade det där, glömde bara skriva mitt bloggadress där ^.^

2009-10-24 @ 18:57:31
URL: http://videogirll.blogg

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0