20 november - 22 november 2009


Och så var det måndag igen. Den här helgen har varit riktigt awesome!
Som jag skrev igår, så fick jag och Zara för oss att hon skulle komma hit i fredags, så hon hoppade på ett tåg och ca tre timmar senare var hon här. Jag mötte henne i Lerum och vi drog direkt in till stan på chillkrök hos Alex med honom, Natha, Cippe och Hoff. Riktigt trevligt. Vi kom hem igen någon gång under natten, då vi nästan direkt gick och la oss och sov.

Lördagen däremot, var lite halvt katastrofal. Vi hade bestämt oss för att gå och se New Moon, och efter en massa krångel med hemsidan då vi skulle beställa biljetter, lyckades vi boka två stycken till den sena visningen. Dock gick allting väldigt fel då jag glömde min plånbok med biljetterna i på tåget in till stan, vilket resulterade i att vi inte kunde se filmen den kvällen. Så det fanns inte så mycket att göra åt saken. Vi fick dra hem igen och spenderade, om jag minns rätt, halva natten framför datorn och fina videos.

Söndagen spenderades i sängen och på biografen. Den här gången gick ingenting fel och vi fick sett New Moon. Jag säger bara, har ni inte sett den ännu - se den! Det är utan tvekan den bästa film jag sett och jag satt och grät igenom större delen av den. När vi kom hem började vi se den ännu en gång, via internet. Slutade dock med att vi stängde av och låg och pratade nästan hela natten istället, vilket i sin tur resulterade i att vi försov oss imorse. Så himla typiskt oss.


Langar några videos Zara filmade i fredags, då vi var påväg hem på natten.
Jag är medveten om att vi verkar sjukt konstiga, men vi var väl inte riktigt i vårat bästa tillstånd.


Postat av: zara/nä

fan vad jag saknar allt!

asså vi måste sökahjälp fan vad jag peppar nästa helg!

2009-11-24 @ 10:06:49
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0