20 december 2009


Sitter just nu och smuttar på min varma choklad i ett stort latteglas. Jag låtsas att det är kaffe och känner mig aningen vuxen. Jag vill verkligen börja dricka kaffe. Får väl helt enkelt börja dricka det tills jag vänjer mig och börjar tycka att det är gott. Kan ju alltid överdosera med socker till en början. Well, annars då? Fjärde advent idag och julstämningen har ännu inte gjort sig hemmastadd inom mig. Har bara köpt en enda julklapp än så länge, och börjar känna paniken komma krypande. Nej, får verkligen ta tag i detta på tisdag i och med att alla kommer på onsdag.

Förutom att smutta på min choklad sitter jag och tittar på gamla videos på youtube (nostalgi) och smsar med Natha. Vi ska hitta på någonting idag och ikväll, men kan inte bestämma oss för om hon ska komma hit eller om jag ska åka till henne, och eftersom vi båda är ungefär lika lata har vi ett litet problem där.



Update: Nej, nu är planerna för kvällen bestämda till slut. Jag ska strax bege mig mot Landvetter. Vi fick låna Lennarts lägenhet idag, så vi ska spendera kvällen där. Chilla och.. äta. Och sen får vi väl se hur kvällen slutar. Funderar på att trotsa helvetet nu när jag åker dit - och inte platta håret. Detta kan inte båda gott. Lär väl ångra mig så fort jag kommit utanför dörren. Men någon gång ska väl vara den "första"?



Postat av: zara/nä

hahah gilla den chilla och ... äta!

2009-12-20 @ 17:07:32
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Har du tagit själv dendär bilden? Den är fin =)

2009-12-20 @ 17:36:44
URL: http://videogirll.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0