2 december 2009


Sitter i skolan och dricker varm choklad och äter noblesse. Gött! Dock hände det en allvarlig olycka nyss - jag spillde oboy på mitt vita linne! Så nu har jag och Natha inget annat väl än att dra till Nordstan och köpa mig ett nytt. Har nämligen matteprov nästa lektion, och eftersom jag inte har haft tid att plugga till det överhuvudtaget hoppar jag över den lektionen och gör provet på ta-igen-dagen istället. Ska titta på någon historiafilm nu, men sitter och svarar på Samuels konstiga frågor istället. "Vad kom först..? Ägget eller hönan? Akvarium eller ödla? Fågel eller hamster?" Underhållande. Hur kommer det sig att allting blir så mycket roligare i skolan?

När jag kommer hem måste jag plugga tills jag spyr. Har tre prov nästa vecka och två stycken att ta igen veckan efter. Och eftersom jag dumt nog inte pluggat särskilt mycket vare sig i måndags eller igår, får jag skylla mig själv lite grann. Istället för att plugga spenderade jag och Natha nästan hela gårdagen i stan och Allum. Köpte mig ett par uggs, örhängen, puder, nya doftljus och en mössa. Inte särskilt mycket behövande egentligen, men jag hittar aldrig kläder när jag väl har pengar.

Här skulle det egentligen synts en bild på mig och Natha, tagen för fem skunder sedan. Men eftersom jag ser ut som någonting katten släpat in så hoppar jag det, och bjuder på en gammal bild istället.



Postat av: Zara/Nä

katten har släppat in dig så inte så konstigt att du ser ut som fan!

2009-12-02 @ 16:17:54
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Anonyma frågor besvaras till 90% i en kommentar till samma inlägg som frågan ställts.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0